Městys Žumberk Městys Žumberk

Poskytování informací, příjem podání

Příjem žádostí a podání

Žádost o informace se přijímá na úřadu městyse  v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.

V případě, že je žádost podána ústně, zástupce úřadu městyse, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na úřadu městyse  v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti  úřadu městyse či městyse  jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu  úřadu městyse  (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu, 
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele. 

O odvolání rozhoduje:

  • zastupitelstvo městyse - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti městyse , 
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 jednostranně)

1,50 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 oboustranně)

2,00 Kč

zaslání listovní zásilky

dle tarifů České pošty

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

            Výroční zpráva o poskytnutí informací za rok 2014

        

Menu

MĚSTYS ŽUMBERK

Úřední hodiny

Pondělí:

    8:00 - 12:00,  15:00 - 17:30

Úterý:      

    8:00 - 12:00

----------------------------------------------

Pošta Partner Žumberk

Žumberk 79, 538 36 Žumberk

Otevírací doba :

pondělí, úterý, pátek :8.00 - 10.30

středa : 13.00 - 18.00

čtvrtek : 13.00 - 16.00

Telefon      469 665 145

 ---------------------------------------------

Fulltextové vyhledávání

Adresa:

Žumberk 71

53836 Žumberk

Telefon:

469 665 145

Úřední hodiny:

Pondělí 8:00 - 12:00, 15:00 - 17:30

Úterý 8:00 - 12:00

Email:

zumberk@tiscali.cz

Č. účtu:

1141594329/0800

Datová schránka:

sdnbtti

21. 11. Albert

Zítra: Cecílie

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Návštěvnost stránek

168816